Friday!

Idag vaknande jag upp till en ledig fredag. Fick sova ut en sväng innan mina finaste töser som är hemma i Sverige igen kom in och hoppade på mig. Det vart en sen frukost sen tog jag ut tjejerna till lekparken en sväng, det lagades pannkakor när vi kom hem och det var verkligen en mysig dag. 
 
På eftermiddagen drog jag till gymmet för att yoga mig lite. Var en gästintruktör som koncentrerade sig mycket på andning och det mentala med träningen. Jag tänkte så mycket på det så jag glömde ( halvt ) bort hur jobbigt det var. Precis vad jag behövde för att lugna nerverna inför kommande äventyr. Var en del stretch med också, det har jag verkligen slarvat med i veckan så det var behövligt. 
 
När jag sedan kom hem var pappsen här och det bjöds på fisksoppa hos familjen Vaz, en riktigt mysig fredag helt enkelt. 
 
Imorgon blir det jobb i ett par timmar , sen vaknas det barty hos Tess som fyllt 25! Vinet står på kylning , nu är det bara det stora probelemet vad man ska ta på sig...alltid samma visa! 

Ha en mysig helg ni med , PUSS
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandalovisalidholm.blogg.se

Ett liv som frilansande dansare är inte alltid det lättaste. Att bo i sin väska , inte veta vart nästa jobb är och hålla träningen igång hör till en del av vardagen. But if theres passion theres hard work!

RSS 2.0