Hej Visby!

Hej hopp,
 
Är som sagt på resande fot och jag älskar det. I tisdags tog jag tåget mot lich, spenderade två dygn med att mysa med nära och kära, mycket härligt för hjärtat! Öppen brasa, promenad i skogen, ost, vin, frisöbesök två gånger träning med mera. Sedan blev det tåget tillbaka till Gbg, för att möta upp min bästa Tess ( som jag för övrigt redan saknar..) för en snabbkaffe och sedan vidare mot bussen mot flyget.
 
Anlände i Visby igår vid två och har hunnit med EN DEL sen dess. I morgon gäller det och det har varit en del saker att fixa idag. Har fjärilar i magen av allt som ska hända i morgon men mest av allt är jag så stolt över min fina konstnär till pojkvän. Han är så sjukt driven och fruktansvärt ödmjuk och grym. Så befinner ni er på Gotland imorgon så kan jag verkligen rekommendera att komma och se #Öjn och samtidigt vimla runt bland fina bilder och tavlor på Himalaya- Wisby Hof.
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna LOVE and PEACE!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandalovisalidholm.blogg.se

Ett liv som frilansande dansare är inte alltid det lättaste. Att bo i sin väska , inte veta vart nästa jobb är och hålla träningen igång hör till en del av vardagen. But if theres passion theres hard work!

RSS 2.0