La Familia!

Så, 
 
Om ett par veckor kommer bloggen bli på engelska i stället. Det vankas ju flytt till Berlin om 2 VECKOR! Herregud, jag börjar bli lite nervös faktiskt men är såååå glad över mitt beslut. Det känns som ett riktigt äventyr och jag som annars är en riktig planeringsfreak har inte tänkt så mycket den här gången. Jag har min resväska och min bästa vän som bor där och jag har mitt driv. Japp, det är bara att köra. 
 
Jag ser så mycket fram emot att upptäcka en ny stad, lära mig alla tunnelbanelinjer, handla mat för första gången. Vara skit nervös på ett bra sätt mest hela tiden och bara upptäcka nya saker och lära känna nytt folk. Jag känner mig så sjukt tacksam som faktiskt har chansen att göra det jag vill. 
 
 
Jag vill  i detta inlägget ta en sekund och tacka min underbara familj som ALLTID står bakom mig och stöttar. De peppar, de ställer upp och de slutar aldrig tro på mig. Det är inte alla som har den turen!! Jag har i alla fall en underbar familj så stort tack till er och massa kärlek jag kommer aldrig glömma det! 
 
 
För övrigt så går mitt liv ut på att jobba, träna, dansa , korra, planera ( allt förutom berlin)!
 
Oh justeja, har ett roligt projekt på G så kika in här i dagarna så berättar jag mer. 
 
 
 
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandalovisalidholm.blogg.se

Ett liv som frilansande dansare är inte alltid det lättaste. Att bo i sin väska , inte veta vart nästa jobb är och hålla träningen igång hör till en del av vardagen. But if theres passion theres hard work!

RSS 2.0