Novembermörker

Så, november är här med mörkret och de tända ljusen är många, varje dag! Man gör ju allt för att peppa sig själv.  Har varit en underbar vecka dock, för hur kan det inte bli underbart när man har sin pojkvän på besök!! Vi har chillat, vi har käkat, vi har bakat och vi har fikat. Förutom den lilla magsjukan som kom och hälsade på mig så var det riktigt mysigt. Det finns nog ingen person i världen som vet precis hur han ska prata med mig, få mig peppad eller förstår mig. 

Annars så är det 2 veckor kvar tills jag flyttar till Berlin, det känns helt sjukt. Jag har äntligen bokat mina biljetter och fick med en pappa på köpet. Pappsen ville så gärna följa med så mitt äventyr i Berlin börjar med pappa vid min sida, det känns väldigt mysigt. Några dagar att upptäcka staden och få ha lite kvalitetstid med papi är aldrig fel. Känns helst sjukt att jag ens flyttar dit, har inte packat har inte planerat något faktiskt och vanligtvis brukar jag ha allt planerat in i sista detalj, yeah well. Bring it on , nu kör vi! 
 
Dessa dagar som är kvar är välplanerade , det blir jobb , det blir mys med familjen , en tripp hem till Lich, filminspelning med Ida ( berättar mer senare ) och en jävla massa träning! Dessutom ska jag hinna till Gotland för att kolla in premiären av ÖJN och festa lite, min bästa vän har även 25-års fest så det är bara att samla kraft, för nu händer det grejjer. 
 
Idag är det ju även Fars dag och min kära far kommer till stan, det ska shoppas ( till honom) och mysas lite. Jag är verkligen lyckligt lottad med en sån papi. Älskar honom så. 
 
Glöm inte ge lite extra kärlek till era pappor idag,  tare lugnt / Amanda 
 
Elin
2014-11-09 @ 11:04:47
URL: http://niles.blogg.se

mysigt!

Carina

Såg gott ut med hembakt bröd!. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandalovisalidholm.blogg.se

Ett liv som frilansande dansare är inte alltid det lättaste. Att bo i sin väska , inte veta vart nästa jobb är och hålla träningen igång hör till en del av vardagen. But if theres passion theres hard work!

RSS 2.0